Persoane interesate

duminică, 17 ianuarie 2010


Stiu ca am pierdut ceva.Urmeaza stingerea mea..acum,totul e scrum. Nu pot face altceva decat...sa privesc cu lacrimi in ochi totul.. Mi-as dori sa renunt la tot, inclusiv la viata. Probabil, Dumnezeu vrea. Inca ma rog in fiecare seara sa faca o minune. Mereu am avut tot ce mi-am dorit .. nu mi-a lipsit nimic toata viata .. nu stiu ce inseamna cuvantul "nu pot sa-mi iau"... Acum..ceva timp am aflat ca banii nu cumpara suflete. Am vazut ca nu banii te fac, am observat ca, oricat de mult mi`l doream,nu`l puteam avea. Nu puteam face nimic, doar plangeam si ma rugam,mi-am facut vicii. Cand l-am avut credeam ca nu`l pot pierde niciodata, acum, simt ca il pierd cu fiecare secunda. [It's all the same ...over and over again]. Tot ce pot sa fac e sa ma refugiez din nou in vicii, poate asa pot trece peste idee... Am apucat`o pe alte drumuri .. Am ajuns o distrusa... Cand ma uit in dreapta mea vad ceva, imaginar, care imi zambeste. Am multe zambete uitate pe care le-am lasat in spate, pur si simplu'. Poate eu chiar nu sunt in stare sa trec peste...

"E aiurea nu pot spune in cuvinte, dar imi e asa drag de tine, ia aminte." ..

Niciodata nu m`am mai simtit asa... cred, nu stiu, vreau sa fie .. doar, plm, special. Niciodata nu am mai simtit frica asta in mine ,Doamne.
Totusi, am un gol mare, si aiurea.. si chiar doare. Am fugit destul de vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu